מחבר |
הודעה |
הצטרף: 23/01/18 10:18
הודעות: 142
|
היי חברים. יש לי סטרימר Ifi zen stream מגבר מקינטוש ma8900 רמקולים Dynaudio special 40
אני שומע דרך הדאק המובנה במגבר. יש לי גם 2 דאקים נחמדים, טובים ולא יקרים של schiit שלא בשימוש כרגע.
אני אוהב סאונד מוזיקלי לא אנליטי מידי.
-מבקש המלצה לסטרימר שישמע יותר אנלוגי ויותר מוזיקלי. אני מבין שסטרימר מראש לא יכול להשמע אנלוגי אבל בטח יש סטרימרים שנשמעים יותר טבעי מה ifi . תודה
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 22/09/08 16:46
הודעות: 1405
|
יש הבדלים בין סטרימרים אבל לדעתי אני הייתי מתחיל בבדיקת DAC ולא סטרימר שם ההבדלים בשלב זה יהיו יותר בולטים בעיקר כשמדובר ב DAC מובנה במגבר
עוד אופציה מכשיר סטרימר/ DAC משולב כדי לחסוך חיבורים מניסיון אישי יכול להמליץ על Lumin אבל יש עוד הרבה חברות, הכל תלוי בתקציב
_________________
Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don’t have any surface noise. I said, “Listen, mate, life has surface noise
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18389
|
הכל חשוב, ויש הבדלים בין סטרימרים מסכים עם גבי. סטרימרים היום הם המקורות הפופלאריים ביותר. ההבדל בינהם יגיע בדרך כלל באיכות הבנייה, בפלטפורמות ובפרוטוקולים שנותנים למשתמש, לרבות roon שהיא כיום התוכנה הנוחה והטובה ביותר למי שצורך מוסיקה מסטרימינג. סטרימר שבנוי היטב, ספק כח איכותי ומעגלים שבנויים בתכון טוב ישמע שקט יותר, רגוע יותר ועם מעט תופעות לוואי של הילה דיגיטאלית/ג׳יטר ו לכן יהיה פחות אנליטי באוזן ואולי קצת יותר ״אנלוגי״. מסכים שרב חתימת הסאונד בהשוואה בין סטרימר לדאק תהיה לכיוון הדאק, אך בגלל ששאלת על סטרימר ורשמת שיש לך dac מובנה במגבר גדול ויקר, וגם כמה בצד... סטרימר טוב ובכלל מערך דיגיטאלי/רשת יודעים לעשות את ההבדל בין מוסיקה שטוחה דיגיטאלית ועייפה למוסיקה שקטה, יציבה, מאוזנת, עם רקע שחור והרגשה אנלוגית יותר.
אנחנו מציעים כיום פתרונות רבים, sotm הקוריאנית, שהיא היום אולי אחת החברות המתקדמות ביותר לאודיו ממוחשב עם פתרונות מסוויץ׳ ועד שעונים חיצוניים, כבילה מסוגים שונים, סטרימרים מבוססי roon ועוד...
weiss - חברה שוויצרית שבונה כבר כמה עשורים דאקים וסטרימר כיום בחבילה אחת וגם בנפרד.
Nucleus - Roon Labs - החומרה של roon, מחשב אודיופילי שפועל plug and play כדי להפעיל roon ב 6 מוקדים ויותר בבית. מתחבר ב usb לכל דאק ופועל כסרוור וסטרימר בפני עצמו.
בברכה.
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 23/01/18 10:18
הודעות: 142
|
אני משער שבנוסף ל lumin שהוזכר פה בטח גם auralic ו aurender יכולים להיות אופציה נכון? אני קצת מתבאס לוותר על ה DAC המובנה במגבר שלי כי הוא לא רע בכלל. אני חושב שמה שהופך את הסאונד שלי לדיגיטלי מדי זה הסטרימר. כי בחיבור לTV box פשוט המערכת שלי נשמעת אנלוגית וטבעית יותר אבל כל הקטע של הבמה והנפח של הכלים הולך לאיבוד. נראה כאילו כל הפירוט שמוציא ה ifi stream שלי הוא מלאכותי כזה. דיגיטלי. מאולץ. כמובן שקודם כאשר המערכת שלי היתה פשוטה יותר לא ממש התייחסתי לזה.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 22/09/08 16:46
הודעות: 1405
|
אתה משער נכון ויש עוד הרבה חברות כמובן
מקווה שברור לך שאתה צריך לנסות בעצמך בבית… הצד הטוב הוא שסטרימר זה הכי קל לנייד ולחבר לבדיקה
בהצלחה
_________________
Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don’t have any surface noise. I said, “Listen, mate, life has surface noise
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 08/04/12 16:24
הודעות: 1822
|
אם אתה לא מחובר דרך usb נסה את הממשק הזה, אם כן שווה אולי לנסות ספק לינארי לסטרימר. אבל מסכים עם החברה כאן, באם יש תקציב כמובן, המערכת שלך יכולה להרוויח מסרימר טוב יותר. שווה אולי לחבר מחשב ב usb ולבדוק אם הבעיה נעלמת
_________________ מה שאת מוציאה נשאר בפנים בשבילינו. יש אצלי מקום, קצת אאחר.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 26/08/21 16:25
הודעות: 10
|
אנסה את החצי שקל שלי לא הייתי מרים ידיים כל כך מהר , יש כמה כיוונים שכדאי לבדוק (שלחתי בפרטי פירוט גדול): כל השינויים פה עד 100 דולר (אם תקנה תוכנה מקסימום 250 ) ..... במנה הראשונה IFI סיפקו ספק ממותג מפולטר שלהם , ואח"כ החליטו לחסוך , אצלי יושב על לינארי זול ויש הבדל (יש ל IFI מבחר טוב של ממותגים איכותיים ...) בממשק USB יש כמה סוגיות : רגישות לרעש , ומימוש המקלט והשעון , במקרה של הסטרימר הזה , כנראה שרעש זה משהו שטופל היטב (אפשר לנסות כבל איכותי יותר לא בטוח שעוזר) אם החיבור ב spdif - הוא דווקא טוב מאוד בסטרימר הזה - השוויתי לממיר פרוטוקולים של M2Tech, אבל זה חיבור יותר בעייתי בגלל שהשעון מגיע מהמקור ולכן כבל יכול לעשות הבדל והכי חשוב לפחות לדעתי החוזקה הכי גדולה של הסטרימר הזה אינה בזה שהוא סטרימר אלא NAA , תחנת קצה איכותית ל ROON ל Hqplayer ,לא הצלחתי להבין איזה chip יושב בכרטיס הממיר במגבר של מקינטוש, אבל אם הוא סטנדרטי , אז בטח ובטח כניסה עם oversampling למקסימום של הצ'יפ , ועוד יותר' אם התחושה שהצליל "קשה" מעבר ל DSD תעשה שינוי די גדול ..... גם Roon וגם Hqplayer מוצעים לשבועיים נסיון חינם , שווה להתקין על מחשב מרוחק ולהזרים ולנסות את הפילטרים ,בסוף סטרימר הוא מחשב קטן שמבוסס על ARM וגרסה רזה של לינוקס , יש know-how בתכן מעגלים שקטים ובטח ובטח במימוש התוכנה , האלקטרוניקה היא החלק המאוד חזק של IFI , תוכנה הרבה פחות הם אפילו מודים בזה , אפשר להרוויח גם וגם ....
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 23/01/18 10:18
הודעות: 142
|
תודה על התגובה המורחבת. ניסיתי את ה ipower x של ifi. אחרי שבוע הבנתי שהוא מעוות את הסאונד. כן שומעים יותר פרטים אבל זה מרחיק את הסאונד מגוון טבעי (זה היה עם המגבר הקודם האמת). השתמשתי בDAC schiit Bifrost multibit באמת הוא הוסיף גוון אנלוגי לסאונד אבל הוא פשוט פחות טוב מה דאק ב McIntosh. אני שומע בעזרת tidal בסטרימר , משתמש ביציאת coax . לא הצלחתי לשמוע הבדל בין tidal connect מול roon - tidal חיברתי מחשב עם usb עם tidal לממיר של המק. בכלל גרוע. רק לשמוע סטרימר איכותי בבית יענה לי על כל השאלות כנראה
נ.ב יש לי גם חשד שהכבל של ה coax לא מספיק טוב
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 23/01/18 10:18
הודעות: 142
|
עידכון. הסטרימר ifi zen stream שלי היה מדי פעם נתקע ורק עם ניתוק מהמתח היה חוזר לעבוד רגיל. החליפו לי אותו במסגרת האחריות לחדש. החדש מתחמם הרבה פחות ונשמע פחות דיגיטלי. ככל הנראה אני אשאר עם ה ifi לעוד זמן מה.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 27/07/12 16:12
הודעות: 329
|
|
חזור למעלה |
|
 |